Yeni

Joker 2019 Yabancı Film Tanıtım

joker-film-afis




joker-film-konusu

Tür: Dram , Gerilim , Suç
Vizyon Tarihi: 4 Ekim 2019
Yapımı: 2019 - ABD

Joker'i hepimiz biliyoruz Batman'in eğlenceli ve karanlık düşmanı olarak bir çok film ve dizide izledik.Bir çok aktör tarafından canlandırıldı ancak benim ve bir çok kişinin favorisi elbette Heath Ledger 28 yaşında hayata gözlerini yuman genç aktör Joker'i kalbi kırık bir şekilde bıraktı.Film'de ise Joker'i  Amerikalı oyuncu Joaquin Phoenix canlandıracak.Phoenix'i ben Gladyatör,İşaretler,Aşk,Bir Zamanlar New York filmlerinden biliyorum bunun dışında daha bir çok başarılı film'e imzasını koyan Phoenix'in en çok bu filmle dikkat çekeceğini düşünüyorum.Filmde Başarısız olup akli dengesini kaybeden komedyenin yavaş yavaş gözü dönmüş bir katil oluşunu izleyeceğiz ben merakle bekliyorum.

joker-film-oyunculari

joker-film-oyuncular

joker-film-fragman


Hiç yorum yok