Yeni

Tavsiye Ettiğim Bilim Kurgu Dizileri

bilim-kurgu-dizi-tavsiye


Bir kaç gün önce Tavsiye Ettiğim Bilim Kurgu Filmleri paylaşmaştım sizlerle şimdi'de izleyip çok beğendiğim ve sizinde izlemenizi tavsiye ettğim 5 Bilim Kurgu Dizi'si paylaşacağım.


1.Doctor Who 

doctor-who-tanıtım


 1963 yılından beri hayatmızda olan Doctor Who 'dizisinde Doktor'lar kendilerini zaman yolcusu olarak tanımlıyor.Dünyadaki tüm canlılara yardım etmek amaçlı zamanda yolculuk yaparlar.Zamanda yolculuk yaparken Tardis adında polis kulubesini kullanırlar.Doktorlar Gallefrey gezegeninden gelmiş ve kendilerine Zaman Lordu demişlerdir.Baş düşmanları her zaman Dalekler olmuştur.Daleklerin tek amacı kendi ırkları dışında ki tüm ırkları yok etmektir.Doktorlar ölümsüzlerdir ölüm zamanları geldiğinde hücre yenileme uygulayarak farklı bir vücuda bürünürler.


2.Fringe

fringe-tanıtım

FBI Ajanı Olivia Dunham esrarengiz olayları çözümlemek için bizzat FBI Tarafından kurulan ekibe dahil olmuştur.Bu ekipte Walter Bishop ( Metafizik üzerine tezler yazmış ve araştırmalar yapmış) ve onun oğlu Peter Bishop'tur.Çok sürükleyi olan dizide bir sonraki bölümü sürekli merak edeceğiniz soluksuz izleyeceğiniz bir dizi.100 Bölümden oluşuyor.

3.SUPERNATURAL

supernatural-tanıtım


Supernatural konusu Sam ve Dean Winchester bir birlerine zıt karakterde ama bir birini koruyup kollayan 2 kardeşin 'Av Maceraları'.Av Maceralarını tırnak içinde yazmamın sebebi iki kardeşin Şeytan veya Hayalet avlaması tabikide.Sam Zeki ve Cesur Dean ise eğlenceli ve kadın düşkünüdür ikisi dışında çok göreceğimiz şey ise 1967 Model bir İmpala.

4.Orphan Black

orphan-black-tanıtım


Sarah Manning yetimdir ve koruyucu aile tarafından büyütülmüştür.Yaşadığı yerden kaçarken kendisine tıpa tıp benzeyen Polis dedektifi Beth Childs'in intiharına tanıklık eder.Sarah, Beth'in çantasını karıştırır ve onun hakkında ki her şeyi öğrenip onun yerine geçer.Bu zamana kadar her şey düşünülebilir ancak Beth'in bir kaç klonunun daha olması ortalığı karıştıracaktır.

5.The Walking Dead

the-walking-dead-tanıtım


Bu diziyi duymayan kalmamıştır zaten 100 yıl içindeki en iyi Zombi konulu yapım.Çizgi romandan uyarlanmaya başlayan ancak çizgi romanın içeriğinden yavaş yavaş uzaklaşıp izleyiciyi ters köşe yapan ekip bir çok ödül almıştır.En çok ilgi çeken ekip ise makyaj ekibi,makyaj ekibine dünyanın dört bir yanından teklifler gelmiştir.Sadede gelecek olursak.Dünyada zombi salgını başlamıştır ve adım adım dünyanın sonu gelmektedir.Hayata tutunan küçük bir grubun mücadelesini kayıplarını nefretlerini ve mutluluklarını izleyeceğiz.Dizideki zombiler (aylaklar) sadece kafalarından vurunca ölmektedir ve bir insanı ıssırarak zombiye dönüştürebilir.

1 yorum: