Yeni

Swamp Thing 2019 Yabancı Dizi Tanıtım

swamp-thing-afis





swamp-thing-konusu


Abby doğup büyüdüğü kasabada olan esrarengiz bir olayı araştırmaya başlar. Louisiana'da ortaya çıkan bu ölümcül virüs kasaba halkını büyük tehlikeye atmaktadır.Abby araştırmayı ilerletir bataklıkla ilgili korkunç bir gerçeği ortaya çıkarır bataklık göründüğü kadar masum değildir ve büyük bir sırrı içinde saklamaktadır.Bataklığın sırrını ortaya çıkardıktan sonra daha büyük bir problem haline gelir ve kimsenin hayatı güvende değildir.


swamp-thing-oyunculari

swamp-thing-derek-mears

Derek Mears - Swamp Thing

Genellikle filmlerde ve dizilerde canavar ihtiyacı karşılıyor.Hakkında bir çok yorumu okudum ve çıkardığım sonuç çoğunluk tanıyor ama filmde hiç görmediklerini söylüyor.Oynadığı bir kaç film şu şekilde; Tepenin Gözleri 2, Hansel ve Grater: Cadı Avcısı, 13.Gün , Zathura Bir Uzay Macerası, Percy Jackson:Canavarlar Denizi.


swamp-thing-crystal-reed

Crystal Reed - Abby Arcane

Kendisini Teen Wolf dizisinde tanımış ve çok sevmiştim.20'li yaşların sonlarında olmasına rağmen bir liseliyi canlandırmış ve bence hiç göze batmamıştı.Mimiklerini sağlam kullanıyor ve güzel bir gamzesi var.Ben oyunculuğunu beğeniyorum en son Gotham dizisinde izlemiştim.Gotham dizisinde ki rolünün uzun soluklu olmasını diliyordum ama teknik ekipten birisiyle yada oyunculardan birisiyle sıkıntı yaşamış ve diziden ayrılmış.

swamp-thing-oyuncular



swamp-thing-fragman


1 yorum: